Γουέντι Σέρμαν: Το Ιράν βγήκε ισχυρότερο από τον πόλεμο με ΗΠΑ και Ισραήλ

Γουέντι Σέρμαν: Το Ιράν βγήκε ισχυρότερο από τον πόλεμο με ΗΠΑ και Ισραήλ

Γουέντι Σέρμαν: Το Ιράν βγήκε ισχυρότερο από τον πόλεμο με ΗΠΑ και Ισραήλ

Η πρώην αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ τονίζει την ανάγκη διπλωματίας και επιστροφής της IAEA στις ιρανικές πυρηνικές εγκαταστάσεις

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ : http://gr.euronews.com/2026/06/24/goyenti-serman-to-iran-bghke-isxyrotero-apo-ton-polemo-me-hpa-kai-israhl

Γίνε συνδρομητής! ! https://www.youtube.com/c/euronewsGreek?sub_confirmation=1

Σε απευθείας μετάδοση από το euronews: https://www.youtube.com/c/euronewsGreek/live

Το euronews είναι διαθέσιμο σε 12 γλώσσες: https://www.youtube.com/user/euronewsnetwork/channels

#EuropeToday

Πηγή

Σχετικές δημοσιεύσεις